Finansų vadovas yra Finansų departamento vadovas, prižiūrintis kitus Finansų specialistus ir užtikrinantis įmonės finansinių tikslų įgyvendinimą. Finansų vadovas taip pat gali būti susijęs su ilgalaikio verslo planavimu ar strateginiu planavimu.
Ką veikia finansų vadovas?
Finansų vadovas yra finansų skyriaus vadovas. Jie prižiūri savo įmonės finansinių ataskaitų ir duomenų rengimą, nustatydami tikslus, kuriuos komanda turi pasiekti. Finansų vadovas interpretuoja tą informaciją, kurdamas planus, kaip pasiekti aukštesnės vadovybės iškeltus tikslus. Jie taip pat padeda įdarbinti naujus šios srities darbuotojus, užtikrindami, kad jie yra kvalifikuoti dirbti šiose pareigose ir gali atitikti visus būtinus reikalavimus prieš skirdami jiems pareigas, susijusias su pinigų ar finansų valdymu jūsų įmonėje.
Valdykite finansų profesionalų komandą.
Valdykite finansų profesionalų komandą
Prižiūrėti finansinių ataskaitų rengimą
Interpretuokite ir sintezuokite finansinius duomenis
Peržiūrėkite įmonės finansinę būklę
Nustatykite verslo tobulinimo sritis.
Nustatykite finansų skyriaus tikslus.
Finansų skyrius gali būti naudingas įrankis nustatant tikslus ir uždavinius. Jie gali turėti savo nuomonę apie tai, kas, jų manymu, yra įmanoma, bet jūs, kaip vadovas, turite nuspręsti, ar jie teisūs, ar ne.
Tarkime, kad jūsų įmonės tikslas – 10 mln. USD pajamų iki 2020 m. Norite, kad šį tikslą nustatytų kažkas, kas žino, kiek pinigų reikia gauti kiekvienais metais, kad galėtumėte planuoti!
Finansų skyrius turėtų padėti nustatyti, kur tie tikslai eina – kitaip tariant, kiek pinigų reikia kiekvienam skyriui? Kurie departamentai suteiks papildomo finansavimo, reikalingo augimui? Šie klausimai susiję su būsimų įvykių prognozavimu laikui bėgant (pvz., „o jei kitais metais pasamdysime dar 10 žmonių?“). Svarbiausia yra galvoti apie ilgalaikę, o ne trumpalaikę perspektyvą ir naudoti tokius rodiklius kaip išlaidos vienam darbuotojui arba darbo valandų skaičius, užuot pasikliavę vien intuicija.
Prižiūrėti finansinių ataskaitų rengimą.
Už finansinių ataskaitų rengimą atsakingas finansų vadovas. Šias ataskaitas naudoja direktorių valdyba ir kitos suinteresuotosios šalys, priimdamos sprendimus dėl įmonės ateities. Šios ataskaitos yra ne tik svarbus informacijos šaltinis priimant sprendimus, bet ir svarbi priemonė bendraujant su investuotojais, darbuotojais ir klientais įvairiais jų kanalais (pvz., vidine komunikacija ar išoriniais investuotojų santykiais).
Finansinės ataskaitos apima:
Pelno ir nuostolių ataskaitos (P&Ls) parodo, kiek pinigų buvo uždirbta per tam tikrą laikotarpį; kiek buvo išleista tokioms išlaidoms kaip įrangos pirkimas ar atlyginimai; ir kiek per tą patį laikotarpį buvo gauta pelno iš pardavimo sandorių. P&L taip pat suteikia naudingos informacijos apie tendencijas laikui bėgant; Šio tipo ataskaita leidžia prognozuoti būsimus pinigų srautus, kad žinotumėte, koks verslo modelis veiks geriausiai, remiantis ankstesne patirtimi, susijusia su panašiais projektais / įmonėmis / produktais ir pan., o tai padeda priimti investicinius sprendimus investuojant į naujas rinkas. - ir net esamus! Tai svarbu ne tik todėl, kad padeda mums geriau suprasti save, bet ir todėl, kad jie padeda ir kitiems geriau mus suprasti!
Interpretuokite ir sintezuokite finansinius duomenis.
Finansų vadovas yra atsakingas už finansinių duomenų interpretavimą ir sintezę. Tai reiškia, kad jis arba ji analizuoja informaciją, kad nustatytų tendencijas ir modelius, kurie gali padėti įmonei pagerinti savo veiklą. Jis taip pat peržiūri įmonės finansinę padėtį, rengia planus, kaip pasiekti tikslus, prižiūri ataskaitų apie tuos tikslus rengimą, dalyvauja susitikimuose su vyresniais vadovais apie strategijos kūrimą.
Peržiūrėkite įmonės finansinę būklę.
Finansų vadovas peržiūri įmonės finansinę būklę.
Su generaliniu direktoriumi jis ar ji peržiūri:
Bendra įmonės finansinė būklė (pvz., pinigų srautai, likvidumas)
bet kokio išorinio finansavimo, kurio gali prireikti norint išlaikyti esamą veiklą, statusą; apims diskusijas apie galimus papildomo finansavimo šaltinius ir galimus grynųjų pinigų pertekliaus panaudojimo būdus.
Su finansų direktoriumi:
Jis arba ji peržiūri:
Grynųjų pinigų pozicija – ką galima atlikti operacijoms? Kiek jis turi skolų? Ar turime pakankamai apyvartinių lėšų, kad galėtume tinkamai veikti? Kokie yra mūsų trumpalaikiai įsipareigojimai (pvz., mokėtinos sumos) ir ilgalaikiai, pvz., pensijų planai / išėjimo į pensiją planai, kurių kiekvienais metais vienam darbuotojui trūksta šimtų/tūkstančių lėšų dėl nepakankamų įmokų iš kai kurių žmogiškųjų išteklių departamento skyrių / skyrių, kurie nesuprantu, kodėl jie yra verčiami mokėti mokėjimus, kai jų apskritai nereikėjo mokėti, nes šios rūšys ir taip nėra apdraustos draudimo polisu, todėl nebūtų jokios priežasties, kodėl kas nors jų vis tiek norėtų, nes visi žino, kaip svarbus sveikatos draudimas suteikia ramybę žinant, kad net jei kas nors netikėtai atsitiktų kažkur jūsų kelionės į užsienį metu
Nustatykite verslo tobulinimo sritis.
Finansų vadovas yra atsakingas už verslo tobulinimo sričių nustatymą, tikslų nustatymą ir plano jiems pasiekti sudarymą.
Nustatykite verslo stipriąsias ir silpnąsias puses. Tai gali apimti finansinių ataskaitų analizę arba klientų apklausą.
Nusistatykite tobulėjimo tikslus: kokie yra jūsų didžiausi prioritetai? Kaip jie bus pasiekti?
Sudarykite planą: kokių veiksmų imsitės, kad pasiektumėte šiuos tikslus? Kiek laiko užtruks iki ten? Ar jums reikės pagalbos iš išorės (pvz., konsultantų) ar vidinių išteklių (darbuotojų)?
Geras būdas pradėti šį procesą – pažvelgti į tai, ką iki šiol žinote apie kiekvieną sritį – kokių duomenų apie jos veikimą dabar turite; kaip dažnai žmonės susiduria su šia tema kasdienėje veikloje; kur ši tema dera į platesnius strateginius augimo planus ir pan.).
Parengti planus, kaip pasiekti skyriaus tikslus.
Finansų vadovas yra atsakingas už skyriaus tikslų kūrimą ir užtikrinimą, kad jie būtų informuoti komanda.
Finansų vadovas taip pat gali dalyvauti nustatant trumpalaikius tikslus, ilgalaikius tikslus ir strategijas jiems pasiekti.
Finansų vadovas prižiūri Finansų skyrių, vadovauja kitiems finansų specialistams.
Finansų vadovas prižiūri Finansų skyrių, vadovauja kitiems finansų specialistams.
Finansų vadovas yra atsakingas už tai, kad būtų pasiekti pagrindiniai skyriaus finansiniai tikslai ir kad visi finansų specialistai vykdytų savo pareigas. Tai gali būti:
Tinkamų biudžeto sudarymo ir prognozavimo procesų užtikrinimas, kad tiksliai žinotumėte, kiek pinigų turite išleisti projektams ar kitoms išlaidoms, susijusioms su jūsų verslu apskritai (pvz., apskaitos mokesčiams).
Visų įmonės apskaitos aspektų tvarkymas, įskaitant vidinę pinigų srautų kontrolę ir atskaitomybės reikalavimus
Išvada:
Finansų vadybininkas yra pareiga, kurią bet kuris verslo savininkas turėtų apsvarstyti samdyti. Jie vaidina svarbų vaidmenį valdant jūsų įmonę ir gali padėti arba sugadinti jūsų pelną. Jei norite būti sėkmingi, jums reikia žmogaus, kuris žinotų, kaip efektyviai valdyti savo komandą ir užtikrinti, kad viskas vyktų sklandžiai.